Autor Thema: Generelle Einstellung für die Benachrichtigung für Besprechungsabsagen  (Gelesen 2602 mal)

Offline telno74

• Frischling
  • *
Hallo zusammen,

hab folgendes Problem. Ein User möchte wissen, ob es möglich ist, die Einstellung für das Benachrichtigen bei Absagen einer Besprechung  zu ändern.

Im Detail liegt die Sache so:

Wenn ich eine Besprechung absage, dann kommt doch ein Fenster in dem ich anklicken kann, daß mich  Notes im Falle von Änderungen an der abgesagten Besprechung trotzdem informieren soll. Dieser Haken ist standardmäßig nicht gesetzt.

Gibt es eine (globale) Einstellung, mit der ich diesen Haken standardmäßig aktivieren kann ?

Gruß

telon74

Offline ascabg

• Gold Platin u.s.w. member:)
Hallo und Willkommen im Forum.

Ich wusste doch, dass ich erst kuerzlich dieses Thema hatte.

Auszug aus der LN-Knowledge Base
Zitat
Problem

When an invitee receives a meeting invitation in IBM Lotus Notes/Domino and selects Actions -> Decline, a dialog box appears with a checkbox indicating that the invitee can receive notice of any updates the Chairperson may make to the meeting in the future.  By default this checkbox is not selected.  The invitee needs to select it if he/she wants to be kept informed of any possible meeting changes the Chairperson might make.

A customer has requested that the "Keep Me Informed of Meeting Updates" checkbox be selected by default

Resolving the problem
This issue has been reported to Quality Engineering as SPR# RHAL4J4NQW andhas been resolved in Release 7.0.4, 8.0.2 and 8.5.   Please upgrade to either of these releases to resolve your issue.  In 8.0.2 and 8.5, this was fixed by adding a preference option to choose whether you wish to be kept informed if you decline or delegate meetings. To see this option, look under Preferences/Calendar and To Do/Notices.  For release 7.0.4, a new tab  was added to Calendar preferences under Calendar & To Do's - > Scheduling -> Keep Me Informed Options.

Andreas

Offline telno74

• Frischling
  • *
Hallo Andreas,

vielen Dank für die schnerlle Antwort !!!1

Danke und Gruß

telno74

Impressum Atnotes.de  -  Powered by Syslords Solutions  -  Datenschutz