Alles zu Notes/Domino
Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Forenregeln
Das Notes Forum
»
Lotus Notes / Domino Sonstiges
»
Projekt Bereich
»
Help-Desk Applikation !!Help!!
(Moderatoren:
eknori
,
Thomas Schulte
) »
Mail to supporter
« vorheriges
nächstes »
Drucken
Seiten: [
1
]
Nach unten
Autor
Thema: Mail to supporter (Gelesen 2995 mal)
oddage
Frischling
Beiträge: 9
Mail to supporter
«
am:
14.02.07 - 11:27:33 »
Hi
I would like the assigned supporter to receive an email when a ticket is assigned to him/her.
Maybe I am just missing a configurationdocument, but I can't find any that seems to do the trick.
If anyone is able to point me in the correct direction, I would be very grateful.
Best regards
Odd Åge Skogheim
Gespeichert
Thomas Schulte
@Notes Preisträger
Moderator
Gold Platin u.s.w. member:)
Beiträge: 4.388
Geschlecht:
Ich glaub mich tritt ein Pferd
Re: Mail to supporter
«
Antwort #1 am:
14.02.07 - 14:01:05 »
A new doc or one that is already saved or created by the dispatcher?
With a manually created new doc, that is not saved when you assign a supporter, there is an issue with that. Messages to supporters will only be sent after the document was saved at last once. This one will be fixed with the next version.
Gespeichert
Thomas Schulte
Collaborative Project Portfolio and Project Management Software
"Aber wo wir jetzt einmal soweit gekommen sind, möchte ich noch nicht aufgeben. Versteh mich recht, aufgeben liegt mir irgendwie nicht."
J.R.R.Tolkien Herr der Ringe, Der Schicksalsberg
OpenNTF Project:
!!HELP!!
!!SYSTEM!!
!!DRIVER!!
Skype: thomasschulte-kulmbach
oddage
Frischling
Beiträge: 9
Re: Mail to supporter
«
Antwort #2 am:
14.02.07 - 14:11:01 »
Thanks for quick reply
Both really.
I create a new ticket, and save.
I click on "assign ticket", and mail to user is created and sent as I said in the configuration, but no mail to the assigned supporter.
Odd Åge
Gespeichert
Thomas Schulte
@Notes Preisträger
Moderator
Gold Platin u.s.w. member:)
Beiträge: 4.388
Geschlecht:
Ich glaub mich tritt ein Pferd
Re: Mail to supporter
«
Antwort #3 am:
14.02.07 - 14:19:35 »
Is this supporter entered as Default Supporter in the configuration?
If so check if DefaultSupporterDoNotSendMails is set to YES. In the standard it is. Change this to NO and the system will send mails to the entered default supporter also.
Gespeichert
Thomas Schulte
Collaborative Project Portfolio and Project Management Software
"Aber wo wir jetzt einmal soweit gekommen sind, möchte ich noch nicht aufgeben. Versteh mich recht, aufgeben liegt mir irgendwie nicht."
J.R.R.Tolkien Herr der Ringe, Der Schicksalsberg
OpenNTF Project:
!!HELP!!
!!SYSTEM!!
!!DRIVER!!
Skype: thomasschulte-kulmbach
oddage
Frischling
Beiträge: 9
Re: Mail to supporter
«
Antwort #4 am:
15.02.07 - 08:22:54 »
Seems like I get an error. This shows up in OpenLog when I try to assign a new ticket.
Defaultsupporter is set, and DefaultsupporterDoNotSendMails is set to NO
Gespeichert
Drucken
Seiten: [
1
]
Nach oben
« vorheriges
nächstes »
Das Notes Forum
»
Lotus Notes / Domino Sonstiges
»
Projekt Bereich
»
Help-Desk Applikation !!Help!!
(Moderatoren:
eknori
,
Thomas Schulte
) »
Mail to supporter
Impressum Atnotes.de
-
Powered by Syslords Solutions
-
Datenschutz