Autor Thema: Email sent on particular "tickettype"  (Gelesen 2158 mal)

Offline alecrespi

  • Junior Mitglied
  • **
  • Beiträge: 80
  • Geschlecht: Männlich
    • alecrespi
Email sent on particular "tickettype"
« am: 23.02.07 - 17:52:08 »
 ???
is it possible to send email to some supporter (or specified email address) in a particular case? if the dispatcher get a ticket with a defined "tickettype".

for example:
I've got 4 tickettype. I would like to receive an email if someone insert a ticket of the type 1 (not in case 2, 3 or 4)
 :-:

thank you

Offline Thomas Schulte

  • @Notes Preisträger
  • Moderator
  • Gold Platin u.s.w. member:)
  • *****
  • Beiträge: 4.388
  • Geschlecht: Männlich
  • Ich glaub mich tritt ein Pferd
Re: Email sent on particular "tickettype"
« Antwort #1 am: 23.02.07 - 18:29:51 »
no actually this is not possible. Might be a feature for a next release sometimes.
Thomas Schulte

Collaborative Project Portfolio and Project Management Software

"Aber wo wir jetzt einmal soweit gekommen sind, möchte ich noch nicht aufgeben. Versteh mich recht, aufgeben liegt mir irgendwie nicht."

J.R.R.Tolkien Herr der Ringe, Der Schicksalsberg

OpenNTF Project: !!HELP!! !!SYSTEM!!  !!DRIVER!!

Skype: thomasschulte-kulmbach

 

Impressum Atnotes.de  -  Powered by Syslords Solutions  -  Datenschutz