@ waldt
leider ist die Antwort sehr spät aber besser noch als nie.
Zu deinem Fall 2:
1. Chairperson schedules meeting, and sends it out to invitee (User#1 and User#2).
2. User#1 and User#2 receives meeting invitation. There are option to accept or decline the invite.
3. Chairperson propose new time.
4. Message ist send to User#1 and User#2.
5. User#1 receives rescheduled message, there are option to accept or decline the invite.
6. User#2 receives rescheduled message, but there are no option to accept or decline the invite.
The action bar does not appear, and the invitation ist nothing listed in the invitees calender.
Als workaround haben wir den folgenden link in der knowledgebase gefunden:
http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?rs=463&context=SSKTMJ&q1=to+respond+to+a+rescheduled+meeting&uid=swg21102276&loc=en_US&cs=utf-8&lang=enUnd dieser link brachte uns dann auf die
Lösung. Es ist der Split Job der bei uns aktiv ist. Dieser Job verursacht diese Probleme.
Als workaround kann der Splitjob mit einer negierten Regelseite als Formelregel belegt werden (@IsAvailable(AppointmentType))
MOD