Thank you for contacting HCL Software Support.
We are still consolidating the data and that’s the reason why you may not see some products in the drop down.
Request you to wait for till the end of this week till the consolidation is complete and the data gets refreshed.
Until then if you have an urgent product case to be logged please log the case via the HCL Guest help form
and we will be happy to log a case and involve a product support engineer.
Ich gehe über den folgenden Link ins Portal
https://hclpnpsupport.hcltech.com/csm
Nun, ich würde ja mein PWD gerne zurücksetzen, aber ...
@Daniel: die gleiche Meldung hatte ich auch. Schick ein Screenshot der Fehlermeldung an die hcl_pnp_support@hcl.com Adresse mit Angabe der nicht funktionierenden Login E-Mail Adresse.
Gruß
Bernd
@Daniel: die gleiche Meldung hatte ich auch. Schick ein Screenshot der Fehlermeldung an die hcl_pnp_support@hcl.com Adresse mit Angabe der nicht funktionierenden Login E-Mail Adresse.
Object does not have extended property "changePassword"Wenn ich den Passwort Reset mache kommt
Application error. Please contact the FlexNet administrator. (platform.exceptions.AuthSchemeMismatchException [Incident# 5264-6298219])