Halli-Hallo,
also wenn man die Datenbank mit einem anderen User aufmacht und der Eingang gut aussieht dann würde ich auch sagen dass das Problem am Client liegen muss. Beim 8.5.1 Base hätte ich jetzt zusätzlich noch die bookmark.nsf zusätzlich zur desktop und cache neu erstellen lassen. Beim Standard-Client könnte es auch am Workspace liegen. Doku dazu siehe unten und 2 Links auf Technotes. Vielleicht hilft's ja :-)
Tschüssle + Grüsse, Gaby
How can I recreate the workspace and clear the cache in Lotus Notes 8 Standard Configuration?
1. Using a DOS prompt, navigate to the Notes Program directory.
2. Launch the command prompt and type in the following to recreate the
workspace:
- "<path to the Notes directory>" then use "<path to the Notes
directory>:
notes -RPARAMS -resetconfig.
Note: Recreating the workspace will allow you to replace any corrupt
Eclipse files during an installation.
2. Launch the command prompt and type in the following to clear the
cache:
- "<path to the Notes directory>" then use "<path to the Notes
directory>:
notes -RPARAMS -clean.
________________________________________________________________________
If this does not solve the issue, please rename the \Notes\Data\Workspace folder and restart the client.
2 Technotes:
-> Understanding the IBM Lotus Notes 8.5.x client directory structure
http://www-10.lotus.com/ldd/dominowiki.nsf/dx/Understanding_the_IBM_Lotus_Notes_8.5.x_client_directory_structure Title: Notes 8 Preferences settings storage
URL:
http://www.ibm.com/support/docview.wss?rs=899&uid=swg21283416