Domino 9 und frühere Versionen > ND6: Administration & Userprobleme
Invalid ID Table!?
Edomaster:
Hi!
Vielen Dank für die Info. Ich kann ein compact leider nur über nacht machen.
Ich werds heute abend testen.
Wer oder was ist Big blue? :-:
koehlerbv:
Big Blue ist das Synonym für IBM.
Bernhard
Edomaster:
Hallo!
Leider hat auch ein "compact -c" nicht viel gebracht.
Peter S.:
Die Knowledge Base sagt dazu:
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These error messages occur when the unread log or one of its elements is found to be corrupt. In cases where a user is indicated as Unavailable this means that the log itself has been deleted. By design Fixup will delete a corrupted unread log.
The logs will automatically be rebuilt the next time the database replicates. If the errors continue to occur you may want to examine whether there are any network connectivity issues between the Notes clients which work with the replica and the Domino server that the replica is on. Also, if any of the Notes clients which use the replica were having stability issues and were crashing this could keep the in-memory unread log from writing correctly to the on-disk unread log.
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Also sollte ein FIXUP helfen. Allerdings steht da nicht mit welchen Optionen :-(
Werner Götz:
Hatte heute auch diesen Fall, bei mir hat es gereicht, alle Dokumente in der cache.ndk zu löschen und diese zu komprimieren.
Ein Löschen dieser Datei (bei beendetem Notes) sollte es also auch tun.
-Werner
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